Senior Member

Rank: 2

Credits
27
Device
0
MIUI Version
0
Online time
1 Hours
Send PM

[Others] Redmin Note 4 Does Not Connect

[ Promote]
21 0 |
08:57, Dec-08-2017 | From PC
|
|
Go to reply no.
Good night people!
I was trying to unlock Blootlood, and I did everything according to the toturial here in the forum, but there when I tried to send it to try again in 72 hours, and when I leave in the fasboot mode the cellphone does not want to call anymore, it keeps trying but always turns off and stays on the screen of xiaomi.
I saw in a video a toturial to return to work changing the rom, I did everything in agreement but it did not work ..
I really need him, because I have my work contacts and I need him a lot, does anyone know how to solve this problem that he does not want to call?
Mine is the Xiaomi Redmin Note 4 mtk of 64gb.

Already grateful !!!

Boa Noite Pessoal!
Eu fui tentar desbloquear o Blootlood , e  fiz tudo de acordo com o toturial aqui no forum, mas lá quando tentei mandou em tentar de novo em 72 horas, e quando eu sai no modo fasboot o celular não quer mais ligar, ele fica tentando ligra mais sempre desliga e  fica na tela da xiaomi.
Vi em um video um toturial pra voltar a funcionar trocando a rom, fiz tudo de acordo mas não funcinou..
Preciso muito dele, por ter meus contatos de trabalho e preciso muito dele, alguem sabe como resolver esse problema dele não querer ligar?
Meu é o Xiaomi Redmin Note 4 mtk de 64gb.

Desde Já grato!!!

Favorite Share

Credits Management

Quick Reply Top Return to the list